andycore

om allt och precis ingenting

Dax för hemfärd.

Kategori: Allmänt

Om ett par timmar lyfter planet mot Sverige.
Jag har känt ett par dagar att det ska bli ganska skönt att komma hem. Det är ju lite så när man är på semester, man längtar hem efter ett tag. När man sen väl är hemma vill man bara tillbaka igen. Idag känner jag dock att det hade vart skönt att vara kvar ett par dagar till.

Sen ser jag inte fram emot hemresan. Resan ner var för jävla tråkig och jag hoppas att det blir bättre på vägen hem. Måste bara ha en fönsterplats så man kan luta sig mot väggen. Jag har kört på att ta ett par stadiga stora stark nu på eftermiddagen för att kunna sova på planet, får se om det funkar.

Dagens hjälte är Mikael Brobeck som ska komma och hämta mig på flygplatsen, en tanke går även ut till Pär som också kunde ställa upp.

Jag ska sammafatta min resa lite kort:
Jag har haft roligt.
Jag har solat, fast väldigt lite.
Jag är lika blek när jag kommer hem som jag var innan.
Jag har festat hyfsat mycket.
Jag har gjort slut på hela min reskassa.
Det har vart bra väder hälften av tiden, topp på 26 grader och bottennivå på 3+.
Irländskapubar regerar.
Jag har inte fått träffa Magnus Jernermyr, därför spelar han nog i Spanien nästa säsong också.
Öl på flaska är att föredra före öl på kran.
Djyrgården är ett pissgäng men Björn är trevlig ändå.
Jag är inte ensam om att gilla The Stoned, Anders är oxå ett fan.
Engelsmän är trevligare än norrmän.


Ja, det var väl det...
Vi ses i Sweden!
Kommentera inlägget här: