andycore

om allt och precis ingenting

Vinterland!

Kategori: Allmänt

Hemma igen...

Vad är det man kommer hem till egentligen? Ok, det har bara vart typ 15-16 grader och ännu värre dom senaste dagarna i Spanien men det här tar ju priset liksom. Vi kom inte ur planet! Dörren till gaten hade fryst fast! Sen dimma och jävelskap hela vägen hem...

Ja ja, man är hemma iaf.

Jag tror att jag heller ligger en vecka på sjukhus utan TV, än jag åker tre och en halv timma själv med flyg. Jag blir helt jävla, otroligt, super störd på denna hemska upplevelse. För en gång skull övervägde jag faktiskt att köpa hörlurar till filmen, då visar dom ingen film. Lite chips och en öl, fem minuter. Bloodhound Gang på cd, trettio minuter. Aaaahhhh, tristess!

Men nu är jag hemma iaf.

Vi hörs imorgon!

KOMMENTARER:

  • mamma säger:
    2006-01-30 | 01:07:44

    Det va ju det ja sa.....stanna hos mammma, det e kallt o snöigt i Sverige. Vi har besökt en ny krog på bargatan idag.........
    krams

Kommentera inlägget här: