andycore

om allt och precis ingenting

Gästblogg Peter & David

Kategori: Gästbloggar

Kamrater!
Mina kusiner ska nu gästblogga.

David
Dagen började strålande med väckning 07.00 (far åt helvete)
Fyra timmar senare anlände vi till baksidan. Efter ett par kalla så mötte Andy upp, orakad å jävlig.
Vi bestämde oss för att se Englands-matchen på skabbhaket Rödarummet (namnet lovade fint).
Efter en bedrövlig match samt pinsamma raggningsförsök (Andy raggade på en servitris med hårfästet nere vid ögonbrynen) så åkte vi vidare till Peters lya. Efter att ha intagit ett par fisljumna öl samt rakat huvud å haka så stack vi vidare ut i natten.....SH KFF

Peter
Efter att jag under hela dagen visat min lojalitet till miljadären Sten Allan Olsson dök jag upp på Röda Rummet lagom till andra halvlek. Redan i dörren möttes jag av diverse könsord från välkända ansikten. Matchen slutade tyvärr inte åt det hållet vi ville, men vi försökte ändå att göra det bästa av kvällen. Jag försöker styra grabbarna åt Göteborgs skabbigaste kvarter eftersom jag är sugen på en livskamrat för kvällen. För övrigt anser jag att gajs är ett skitlag. Kalmar 'til I die... 


Detta var bloggens första gästblogg...
Förhoppningsvis kommer det fler och jag vill direkt säga att jag inte tar ansvar för det som skrivs i gästbloggarna. Dessutom kan jag personligen ifrågasätta trovärdigheten i vissa uttalanden, då det i vissa fall kan handla om  smutskastning.. /andycore

KOMMENTARER:

  • Mamman ! säger:
    2006-07-02 | 01:33:22

    Din morbror borde verkligen uppfostra sina söner bättre......pojkar..kom till moster ! Har varit ute med moster Ingvor o ´några till...trevlig kväll !

Kommentera inlägget här: