andycore

om allt och precis ingenting

Läskiga drömmar del 5

Kategori: Läskiga drömmar

Jag åkte taxi, föraren blev skrämd hela tiden och var nära att krocka två gånger. Den tredje small det rejält och jag såg att passageraren i den andra bilen flyger ut genom rutan och ner i vattnet vid sidan av vägen. Sen förlorar taxiföraren kontrollen över bilen och den slungas över ett räcke, flippar ett halvt varv och landar på taket i vattnet. Jag ser, under luftfärden, att vi är vid riddarhuset i STHLM och jag försöker desperat öppna dörren innan bilen slår i vattnet. Det går naturligtvis inte och nu börjar bilen sakta sjunka. Paniken växer, men jag får varken av mig säkerhetsbältet eller upp dörren. När jag tittar på föraren, så har han redan börjat ruttna. Känslan av att det inte finns något mer jag kan göra kommer över mig, så jag skrattar och...

Sedan vaknar jag hyfsat svettig.

KOMMENTARER:

  • Jo säger:
    2006-07-12 | 11:26:45
    Bloggadress: http://yasai.blogg.se

    nya looken - braaa!
    drömmen mindre bra dock..

  • Königsson säger:
    2006-07-12 | 12:34:39

    Låt bli att sova i fortsättningen, det verkar ju inte vara någon positiv injektion i vardagen ändå...

  • mamisen säger:
    2006-07-12 | 16:59:39

    Nu vill jag att du pratar med någon för-stå-sig-påare

  • r1 säger:
    2006-07-12 | 21:51:30

    jag med. annars kommer jag börja tala om delirium. och det vill du inte.

Kommentera inlägget här: