andycore

om allt och precis ingenting

Update andycore

Kategori: Allmänt

Mycket rep under helgen, i Alingsås. Lördagskvällen spenderades under trevliga former på Bolaget med Håkan och Tomas. Kul kul och jag var hyfsat seg dagen efter. Söndagen innebar fotboll på Gamla Ullevi, GAIS fick storstryk av Elfsborg. Gjorde en videointervju med Richard Ekunde och filmade presskonferensen.Sen vidare till Rockbaren, där det dracks kalla öl och sjöngs käcka visor. Erik fyllde år, så vi tog in ett par hinkar öl. Ganska trött när jag vaknade men ingen rast, ingen ro. Redigerade grejerna vi filmat och fick iväg det till Erik. Reportagen kan du se HÄR. Sen iväg till sjukhuset i Borås, hämtade nya inlägg och snackade med min ortopedtekniker. Kvällen har spenderats framför tvn och jag har läst en riktigt intressant artikel, "VM - spelet bakom kulisserna". En extra tidning i Sportmagasinet S. Riktigt jävla bra faktiskt. Morgondagen blir nog läskigt lugn, sen är det GAIS på onsdag igen.

KOMMENTARER:

  • zappa säger:
    2006-08-01 | 06:48:40

    Välkommen till Vallen då.. :) Förundrad att du hittade min blogg, har ju fimpat den eller iaf inte skrivit på länge..
    Vi får se hur det går imorgon, vi behöver en seger.

  • zappa säger:
    2006-08-01 | 10:13:19

    Hmm, han är nog gaisare och heter Peter. Som promotar din blogg alltså..
    F.ö. så tror jag det kan gå hur som helst imorgon. Spelar vi som mot Helsingborg har ni inte en chans. ;)
    Väl mött iaf.

  • mamisen säger:
    2006-08-01 | 14:06:21

    Grattis på namnsdagen
    Krams
    Mams

Kommentera inlägget här: