andycore

om allt och precis ingenting

Har flytt Alingsås ett par dagar

Kategori: Allmänt

Söndagmorgon och jag sitter i syrrans lägenhet och softar. Det har vart ett par jobbiga dagar och jag har flytt Alingsås för att skingra tankarna.

Alltså jag och Hanna har träffats ett tag och det har känts helt ok men ändå som att man inte bara kan starta upp där man lämnade sist. Vi var på IKEA av alla ställen i torsdags och det fick mig att fundera lite grann. Sen gick jag ut för att ta en öl på fredagen, inte helt oväntat så slutade det med att jag blev kvar på krogen hela kvällen. Hanna jobbade natt, så det var ju ingen fara liksom. Sen kom jag hem, rejält berusad och det uppskattade inte Hanna via telefon. Så jag tog mig en funderare och åkte sen till GBG igår, jag är nog inte redo för ett nytt seriöst parförhållande.

Annars så var det läskigt trevligt på FF i fredags, Cosmopolitan och nåt som iaf bubblade.

Igår gjorde GAIS sitt största bottennapp på länge, förlust mot Jonsered med 3-2 i träningsmatch. Sen köpte jag en El Greco och slappade framför TVn och somnade typ 22.00, gött som faan.

Skulle vilja åka ner till Spanien så fort som möjligt men La Familja där nere har ju besök varje vecka. Jag får hitta ett hål i deras fullspäckade bokningsschema och sätta mig på ett plan när det passar.

KOMMENTARER:

  • mamisen säger:
    2006-05-28 | 11:50:29

    Om du kan tänka dig dela rum med antingen lillasyster eller lillebror är det bara att hoppa in i ett plan efter den 10 juni när tant Helena åker hem.

  • Jo säger:
    2006-05-28 | 16:15:50
    Bloggadress: http://yasai.blogg.se

    andreas, vi åker den 19/6 .. du och jag ...

  • favoritsläktingen säger:
    2006-05-28 | 16:20:11

    Kom ner till Kalmar i stället. Så slipper du tant mamma och tant Helena.

  • mamisen säger:
    2006-05-28 | 18:56:48

    Bror ! Han längtar efter sin mamma och inte sin stofil till morbror ( 50 år )

  • mamisen säger:
    2006-05-29 | 06:47:48

    Oscar o jag kan möblera om lite så du kan komma ner tillsammans med Johanna....din mamis e bra på att möblera om

  • den andra säger:
    2006-05-29 | 09:24:54

    hey baby, vad tar ni för en seriös spelning?

Kommentera inlägget här: