andycore

om allt och precis ingenting

Seg dag

Kategori: Allmänt

Vaknade upp med ett fånigt leende på läpparna imorse, kommer ihåg att jag drömde en rolig dröm. Farbror Håkan och jag var ute och åkte bil i GBG, vi hade svinkul alltså.

Annars ger mina ögon mig en riktigt hard time alltså. Dom gör det ibland, har vart hos läkaren ett flertal gånger för detta. Tydligen ska det bero på stress och dåligt med sömn. Jag kan iaf inte visa mig ute, så farsan har fått i uppdrag att springa till apoteket. Hade ju vart bra om dom är okej imorgon, handboll i Skövde.

Tyvärr fick vi ställa in bussresan till Skövde, för dåligt med folk. Så otroligt pissigt att folk inte bokar när man fixar resa, alltid samma gubbar som åker med.

Försöker få tag på min lärare Pelle från Gamleby, måste ha ett kursbevis. Jag och papper alltså, kan med lätthet fixa fram anteckningar från nån föreläsning som var för 10 år sedan. Dock är mitt gymnasiebetyg och då även kursbeviset som bortblåsta. Ja ja det löser sig...

KOMMENTARER:

  • Mamman säger:
    2006-11-28 | 16:47:54

    Kul med roliga drömmar, allrahelst att du och Håkan ( av alla) är i Göteborg....Alla betyg sparas, de får inte kasseras så det är bara att få tag på skolan, eller båda skolorna.

  • Håkan säger:
    2006-11-30 | 18:22:20

    du dum

Kommentera inlägget här: