andycore

om allt och precis ingenting

Untitled 11

Kategori: Allmänt

Då sitter man där med foten i högläge igen. Allt tyder på en blödning och det är inte mycket att göra med liksom. Har diskuterat det hela på telefon med sjukhuset, avvaktar nån dag för att se hur det utvecklas.

Det var segt att det hände just i lördags, eftersom jag verkligen sett fram emot Nikolas spelning. Det lilla jag såg var fantastiskt bra och jag fick höra "Nobody without you" iaf. Han skriver verkligen sån musik som jag skulle vilja skriva, läskigt bra alltså. Även nya låten "Soul for sale" var underbar och jag skulle vilja springa ut för att köpa nya plattan på direkten. Gör det du med...

Något som slog mig på spelningen är hur jävla jobbiga killgäng i 20-års åldern är. Gapiga, stöddiga och så jävla störiga att man vill ge dom en armbåge i pannan. En kille lyckades med konststycket att spilla ut sin polares nybeställda öl över baren, 6 st öl dessutom. Jag hoppas, och tror, att vi inte var såna i den åldern. Vet att jag kommer få mothugg av den kommentaren men jag tror verkligen inte vi var SÅ jobbiga.

Ja nu är läget som det är och man får acceptera det. Har ställt in veckans aktiviteter, vet ej om jag går på matchen idag tex. Danmarksresan är avbokad men jag vill verkligen försöka gå på hockeyn med Kusin P imorgon.

KOMMENTARER:

  • David säger:
    2006-10-30 | 11:05:58

    Frågan är väl inte om du VAR sån, utan om du ÄR sån... =)

  • InI man säger:
    2006-10-31 | 03:51:06

    Skinhead w'ill dead ! Son of bitch, sucker you suck my big nigga's dick motherfucker

Kommentera inlägget här: