andycore

om allt och precis ingenting

Untitled 8

Kategori: Allmänt

Vaknar idag upp till en mulen morgon i den natursköna lilla staden Alingsås. Funderar på att gå en sväng längs byns huvudgatan och kanske sätta mig och sippa på en latte. Vem vet, det kanske blir en bra dag idag...

Derbyt slutade väl inte precis som man hoppats på, men en poäng är en poäng. Stökigt efter matchen, själv sitter man med ett svullet ögonbryn. Dock var stämningen hög och ölen god. Jag lyckades naturligtvis hoppa på fel vagn när Markus och jag skulle hem. Detta medförde en otroligt seg omväg och betydligt längre resa. Morgonen efter vaknade man som ett ras, men två glas vatten senare kände jag mig faktiskt helt ok.

Åkte upp till Alingsås för att vi inte har viasat-kanalerna och jag ville se Real - Kiev. När jag väl var där visade det sig att farsan inte hade viasat sport3 han heller... Så det fick bli Arsenal istället, vilket funkade helt ok.

Idag blir det rep med Jörnell och Poxy, förhoppningsvis kommer det en trummis också. Sen Inter på TV.
Kommentera inlägget här: