andycore

om allt och precis ingenting

Dålig action!

Kategori: Allmänt

Det händer inte mycket på bloggen, jag vet! Grejen är att jag inte har internet hemma hos Björn och det är mycket i skolan. Hinner därför inte koppla upp och när jag gör det finns det just nu viktigare grejer.

Helgen var trevlig, hyfsat med party och en riktigt trevlig inspark. Igår var vi och kollade på lägenheten, jag får ett ganska litet rum. Dock känns det mindre viktigt, ska bara bli så otroligt skönt att komma in i något eget. Mycket ommålning blir det men det är ju ganska kul så...

Har bokat mig en tågbiljett hem på fredag, 600kr!!! Kunde tydligen ha klippt hälften av det på en bussbiljett men man får se det som om man lär sig något nytt varje dag.

Tänkte jag skulle försöka sitta kvar efter skolan idag, så att jag hinner slänga upp ett par bilder från insparken i fredags, missa inte det :)
Kommentera inlägget här: