andycore

om allt och precis ingenting

Feberdrömmar, Svett och Handboll

Kategori: Allmänt

Har känt mig febrig i två dagar nu, dock gick jag och tränade måndagmorgon iaf. Kan väl säga så mycket att jag inte genomförde hela passet, kroppen sa ifrån. Sedan hem till far för att ta det lugnt, sova ett par timmar var det tänkt. Det funkade ju ganska bra, feberdrömmar som faan bara. Vaknade hela tiden svettig, även om feberdrömmar kan vara ganska sköna och flippade.

Min bristande hälsa till trots, begav jag mig till dagens match. Vilket jag är grymt glad över, vinst mot svenskamästarna. Fantastisk match, så nu ser vi fram emot Trelleborg på lördag. Hoppas bara att förkylningen och febern lättat tills dess...

KOMMENTARER:

  • Mia säger:
    2007-02-27 | 01:46:28
    Bloggadress: http://nocturnalnemi.blogg.se

    Meh! Har du styrt upp den utlovade bussresan på lördag då ;)??

  • Tony säger:
    2007-02-27 | 15:53:33
    Bloggadress: http://gamlosten.blogg.se

    Snygg blogg du har =) Sävehof tar förresten Sm-guld i handboll dom är fantastiska nu när min gode vän Johan Jakobsson kommit igång :P ha d gött

Kommentera inlägget här: