andycore

om allt och precis ingenting

Förkylning, Plugg och Bilder

Kategori: Allmänt

Sitter i skolan och känner hur en förkylning håller på att slå till. Det är inte direkt rätt läge alltså men så är det väl alltid? Om en dryg timme sätter det igång och jag har egentligen en massa grejer jag måste fixa innan dess. Dock verkar inte de personer jag måste ringa ha samma dygnsrytm som jag.

Ibland undrar jag över varför folk inte bara kan släppa saker och liksom föra saker vidare. Om man ska hålla på och älta gammal skåpmat hela tiden blir man bara mer bitter, än vad man redan är. Allt är inte en vendeta mot deras person. Ibland blir det som det blir och så kommer det alltid vara. Dock måste det vara skönt att vara världens mest perfekta människor, som bara strålar av sanning, lycka och helgonlik godhet.

Tydligen ska det vara fest hemma hos oss ikväll, jag satsar nog på plugg, vila och till sist 3-4 folköl. Måste orka tvätta och plugga ännu mera under helgen. Man tappar på skolarbeten när man håller på med projektet och det måste arbetas in.

KOMMENTARER:

  • Mamma säger:
    2007-09-28 | 09:31:42
    Bloggadress: http://zanahoria.blogg.se

    Dessutom, vilket är det värsta, är att sådan människor "energitjuvar" därför ska man undvika dem så långt det bara går. Annars funkar det bra hoppas jag för för dig. Har du pratat med Victoria (?) om adventljusstakar som du lovade ? Fråga vad hon vill ha, jag har ju det mesta . Sköt om dig, ringer dig i helgen.

  • tant helena c. säger:
    2007-09-30 | 18:55:35

    jag tror, att många söker "sanningar" genom svar de tror någon annan kan ge dem. men det funkar inte så, som du säkert vet. man kan bara ge sig själv sanningen och styrkan.

Kommentera inlägget här: