andycore

om allt och precis ingenting

Julen, Punktform och det där vi kallar Nyår

Kategori: Allmänt

Julen vart lugn. Det är väl så man kan sammanfatta det hela. Eller varför inte i punktform, har ju funkat förut liksom.

Konsert med Hoax och Gustav
Öl med D och Koppar
Ett par öl på FF
Handboll både hemma och borta
Julfirande med släkt
Rockbaren en kortis på julafton
Party med Håkan på juldagen
Mötte upp Anna på annandagen


Det blev ingen utlandssemester, fanns helt enkelt inga bra resor. Så istället för att dra iväg på en resa vi inte riktigt ville åka på, sparar vi det hela och åkte hem till Nyköping istället. Det känns så otroligt bra. Nu ska jag måla om i mitt gamla rum, skriva färdigt slutrapport och bara hänga runt med Anna.

Nyår blir en riktigt lugn historia, som det ser ut just nu. Middag, vin och lite bubbel. Är inte så mycket för dessa storhelger, när alla tävlar i vem som kan supa/festa bäst/hårdast. Faktum är att jag de två senaste åren firat i total ensamhet, för det har inte vart värt att fira. Nu har jag någon jag verkligen vill umgås med, då vill jag göra det fullt ut.

KOMMENTARER:

  • Dodgy Jerry säger:
    2009-01-01 | 13:48:32

    "Mötte upp Anna på annandagen"... Fyndigt värre... haha.



    Nu är det officiellt att butiken sparkar igång förresten. Sa upp mig häromdagen.

  • Dodgy säger:
    2009-01-01 | 13:48:54

    "Mötte upp Anna på annandagen"... Fyndigt värre... haha.



    Nu är det officiellt att butiken sparkar igång förresten. Sa upp mig häromdagen.

Kommentera inlägget här: