andycore

om allt och precis ingenting

Seg, Kåren och W.C.R

Kategori: Allmänt

Fortfarande jävligt seg. Halsont osv, känner mig matt liksom.

Annars händer inte mycket, hoppas på att vara frisk imorgon så jag kan gå på den jävligt intressanta entreprenörlektionen iaf. Sen har Vickan och Åsa Rockabillykväll på Kåren, jag ska stå i baren. Passar mig perfekt eftersom vi inte dricker just nu, Don Diego och jag har tagit en vit månad och det känns otroligt bra.

Dodgy hade en fin fin länk på sin blogg, den hittar du HÄR. Det hela handlar om West Coast Riot, en skön punkfestival. Klara band är Millencolin, Moderat Likvidation och NOFX, det ser ju onekligen otroligt bra ut!

Nu ska jag försöka äta nåt och leta fram en DVD, TV är kass.

KOMMENTARER:

  • Mamma säger:
    2008-01-31 | 17:18:03

    hej gubben, later inget vidare med forkylningen. Vi har precis flyttat in i den nya lagenheten, prefekt, mitt i stan. Har dock inget internet an men det ska fixas sa fort som mojligt. Ha det bra och skot om dig. Kramen

  • Dedgy Jorry säger:
    2008-02-04 | 17:56:10
    Bloggadress: http://dodgyjerry.blogg.se

    WCR är väl så gott som spikad va? Förfest på min altan. Poängpromenad m.m... Nå?

Kommentera inlägget här: