andycore

om allt och precis ingenting

Blandade känslor, singla slant

Kategori: Allmänt

Jag vet inte riktigt vart alla känslor kommer ifrån. Efter att, igår, gått igenom allt jobb själv och sedan tillsammans med mina arbetskamrater, så kändes allt jävligt bra. Vad som hände sen vet jag inte riktigt. Kände på nåt sätt att jag inte längre kände suget, att jag egentligen inte var taggad och att det här kanske inte är vad jag ska göra. Gick och satte mig på OT och insåg att det jag behöver just nu, för att vara lycklig, är att få vara ensam och bara sitta. Helt plötsligt hade jag allt jag behövde. Min mp3-spelare, ett paket cigg, en snusdosa och en kall Corona med lime.

Jag kände att jag ville bort. Det är så lätt. Grejen är att jag har cash på kontot för att försvinna iväg, om man tänker sig för skulle jag nog kunna vara på resande fot i ett år. Hur skulle jag då göra? Bestämde mig för att singla slant, krona jag drar, bestämde mig för att ta första bästa flyg till Brasilien. Klave, jag stannar och gör det jag sagt att jag ska göra. 50/50 och jag lovade mig själv att jag faktiskt skulle göra det som den smutsiga enkronan sa.

Det blev klave. Faan.

KOMMENTARER:

  • Mamman säger:
    2008-07-31 | 07:58:32

    Och mamman blev väldigt nöjd att det blev klave.... Lägenheten i Landa måste hyras för 6 månader. Ni kanske ska sätta ut en annons på blocket, har slängt ut lite trådar men det verkar som folk bara kan tänka sig att hyra ut ett rum om de vill hyra ut över huvdtaget

  • Dodgy Jerry säger:
    2008-07-31 | 12:25:03

    Ey brosh... Flyget till Edinburgh... Boka omedelbums... Allt annat är tjänstefel... Johannes hänger eventuellt på... Erik och Christoffer, Martin och Amanda, Jörnell och Patrik P... Sedan även Tony, Kim och några tjommar till...



    All info finns på din kidkaos-mail eller på hibs.se

  • Anna säger:
    2008-07-31 | 13:52:59
    Bloggadress: http://glamourfritt.blogspot.com

    Ja ibland vill man bara dra..då kommer den vuxna dlen av en fram & stör äventyrslustan ;)

    Åk på turne i sverige? Börja högst upp sen går du neråt...det har jag gjort ,fast dock på sommaren..fantastiskt va detsov ute som lodare.men va fan vem bryr sig ??

    Hoppas du har en bra dag!!

  • Anna Be säger:
    2008-07-31 | 15:43:09
    Bloggadress: http://sullanna.blogg.se/

    Du, lämna Värmen för Brasilien? Njaaaa, tror inte det! Jag är ego och glad att det blev klave!

  • Dodgy Jerry säger:
    2008-07-31 | 15:53:17

    Det enda positiva med Brasilien är att man slipper könssjukdomarna om man ger fan i att ha sex med folk och alltid klär sig i långbyxor.



    Nej, satsa nu alla eventuella sparmedel på en fetingresa till Edinburgh med resten av mongogänget!

  • Håkan säger:
    2008-07-31 | 21:32:50

    Men du kan ju alltid komma till Alingsås ju

  • Åsa säger:
    2008-08-01 | 01:03:29
    Bloggadress: http://snicksnackisen.blogspot.com/

    Och Malmö ;)

    Här räcker det att ta ett varv på Möllevångstorget. Du får lixom flera länder på ett o samma ställe! Bra va.. sparar kosing oxå!

  • Dodgy Jerry säger:
    2008-08-01 | 15:23:41

    Vad är Alingsås och Malmö i förhållande till Leith, Edinburgh, Fukking Scotland yer filthy arse idiots? BOKA NU!!!!

Kommentera inlägget här: