andycore

om allt och precis ingenting

Jobb och Grillade Bananer

Kategori: Allmänt

Hade en nice dag igår, jobbade med lite grejer jag behövde få löst och sedan hängde vi ute i solen typ. Magnus och jag kastade boll, så nu har jag svinröda axlar. Sen fick jag hoppa in och jobba kvällen på AK, bar ut massa soffor, inhandlade en engångsgrill och grillade bananer till ungarna. Det var trevligt och grymt skönt, inte sitta inne i bunkern liksom.


Kort lektion idag, typ en timme. Sedan vidare till AK för personalmöte, sedan lunch på stan och sen ska jag iväg och jobba kväll på AK igen. Tänkte jag skulle försöka få klart mitt nya ölspel inatt, det är en invigning på gång imorgon. Jag hoppas på Vickan, Åsa ska vara, med det vet jag. Sen kommer Danny Wildheart och två av hans grabbar. Övriga är välkomna!!!

Kommentera inlägget här: