andycore

om allt och precis ingenting

Slapp lördag

Kategori: Allmänt

Jobbet igår var totalt meningslöst, satt ensam på AK ett par timmar. Sen stände jag och drog hem, köpte ett par folkis och jobbade på ölspelet. Satt väl med det till 05 och sen kollade jag youtube, tills jag somnade vid 06-tiden. Vaknade pigg som en lärka vid åttasnåret, va faan gör man då liksom?

Vickan försökte få mig att ge henne goda råd kring klädvalet igårkväll, när hon skulle ut. När jag sedan gav henne råd så var de inte bra, kommer man någonsin förstå sånt där?

Dagen har varit lugn, päz och musik, lite folköl och chill. Wildheart och hans boyos kommer om en stund, fast det blir nog inget ölspel iaf. Kvällen känns så splittrad och jag vill ha fokusering när vi knäcker oskulden på ölspelet 8.0 typ.

Blir nog en sväng till OL senare, Don Diego jobbar sin sista kväll och han ska ju vara svikare och inte komma på avslutningen, så man får väl uppvakta lite på hans jobb istället.

Jag har letat ihjäl mig efter min digitalkamera, nån kanske har märkt att det vart dåligt med bilder på bloggen ett tag. Jag kände att faan jag kan inte ha supit bort en femte kamera!!! Nu har jag fått reda på att jag glömde den i Alingsås. Så det blir inga bilder från examensfesten på onsdag tyvärr, dock är det skönt att slippa ångesten över att ha supit bort ännu en kamera.

KOMMENTARER:

  • Henkan säger:
    2008-06-01 | 12:36:52

    köp sömnpillar för fan.

Kommentera inlägget här: