andycore

om allt och precis ingenting

Ord-Tapas

Kategori: Allmänt

Faan va jag fortfarande hatar SJ. De verkar vara de ända i hela världen som inte vet att det är skollov just precis nu. Samma antal platser men dubbelt så många passagerare, kan ju vem som helst fatta att det blir pannkaka.

Såg Ulf Lundell traska in på Mega Store på Sergelstorg. Han kollade AC/DC cd´s och jag funderade på att gå fram och berätta att jag alltid hatat hans musik.

Nalen firade 10år igår. Jag fick tillfälle att jobba med massa trevligt folk, bland annat Melo. Kolla in honom på myspace, han har verkligen grym röst!

Imorgon gör vi Veronica Maggio, vilket ska bli riktigt kul. Ännu roligare kan det bli efteråt. Finns en chans att jag team´ar ihop med min gamle vapendragare Jonathan, för ett gäng starka drycker. Hoppas verkligen planen håller, för det kunde bli legendariskt.

Jag är en person som läser böcker om och om igen, det känns bra.

KOMMENTARER:

  • Carrie säger:
    2008-10-30 | 13:38:37
    Bloggadress: http://littlemisscarrie.blogg.se/

    Jag hade gärna teamat ihop mig med dig någon kväll. Vi måste dock inte inkludera alkohol. Fundera på det.

  • Anna säger:
    2008-10-30 | 17:52:15

    Ja snart får ni dit Katy Perry oxå va?

Kommentera inlägget här: