andycore

om allt och precis ingenting

Untitled 64

Kategori: Allmänt

Ibland börjar fundera över varför jag inte bloggar lika ofta som förut. Tror att det handlar om att man spenderar så mycket mer tid på Facebook och att man hela tiden lägger upp bilder där. Det är sjukt tråkigt för man har ju hållt liv i bloggen under ett par år och har ju faktiskt ett gäng trogna läsare. Dock ska man nu inte tro att jag tänkt sluta blogga och låta andycore dö. Näj för helvete!

Livet i huvudstaden flyter på och jag börjar känna att man acklimatiserar sig mer och mer för varje dag som går. Gillar verkligen att hänga runt, promenera och dricka öl på Söder. Känns nästan som om man var tillbaka i tiden då jag bodde hör typ 1999 eller nåt. Man känner sig ung på nåt sätt, I like it.

Snart drar Ladies Night igång och jag ligger lite efter i arbetet med mina prylar. Samtidigt är det jävligt inspirerande och det ska bli riktigt kul att åka på turné. Kommer vara totalt upptagen fram till mitten av november, så efter det får det bli en lång semester. Som tur är ska världens bästa Anna med på turnén, hade varit outhärdligt att vara borta så mycket från henne.
Kommentera inlägget här: