andycore

om allt och precis ingenting

Lunch på kontoret

Kategori: Allmänt

Idag går allting jävligt bra, det liksom bara flyter på, tror det kallas att få feeling!

Sitter i ett soldränkt STHLM, inne naturligtvis. Lunch på kontoret, äter iofs inget utan nöjer mig med snus och ett glas vatten. Tänkte sticka ganska tidigt idag, så det får bli nåt i farten på väg hem.

Hade tänkt grotta ner mig i Mojomatics skiva på tåget, det blev dock trevligt samtal med Helena och Ädel istället. Pendlingen går ganska bra, så länge man har musik, sällskap av sambon eller en bra bok. Den tidiga väckarklockan hatar jag iofs fortfarande.

Just nu är jag mest lycklig över att jag ska köpa mig en Macbook. Ska springa in och titta på en idag, sen blir det väl shopping om nån vecka kanske:)

KOMMENTARER:

  • gårdafall säger:
    2009-04-01 | 20:41:07

    KOM HEM

Kommentera inlägget här: