andycore

om allt och precis ingenting

Det är inte lätt när det är svårt...

Kategori: Allmänt

Ibland blir man sjukt överraskad över lösningen på ett problem. Jag jobbar då och då i det fantastiska programmet Excel och det har funkat hur bra som helst. Jag älskar teknik men det värsta jag vet är när den strular, kan vara nära på att slå sönder datorn när det händer. Helt plötsligt började mitt Excel sega, som faan oxå! Varje kommando man försökte utföra tog 5-10 sekunder och vissa saker gick inte att göra alls. Ringde supporten och de bad att få återkomma. Ett par timmar senare ringde en trevlig man med norrländsk dialekt. Han berättade att det var ganska många som ringde angående samma problem. Det var en sån skitsak som att jag hade en HP-skrivare som förinställd skrivare. HP´s drivrutiner fuckade upp Excel. Vem faan kunde tänka sig det?
Troublemaker
Kommentera inlägget här: