andycore

om allt och precis ingenting

What´s Up?

Kategori: Allmänt

Nuförtiden är det sånt otroligt brus från socialamedier eller det har det varit ganska länge. Vi har Facebook, Twitter mm och där av har andycorebloggen blivit jävligt lidande. Flera månader mellan inläggen och när de väl kommer så är de jävligt fattiga på innehåll. Egentligen borde jag bara lägga ner bloggen och vara nöjd där. Det var kul. Hyfsat många läste bloggen ett tag. Förhoppningsvis gladde den någon. Dock är ju inte jag sån, bloggen har levt för länge för att stoppas. Kom igen nu Don Diego, klaga på det beslutet.

Anna och jag har flyttat till Hornstull, vilket känns jävligt bra. Det är en liten lägenhet men den funkar utmärkt. Hornstull är verkligen underbart, massor med sköna pubar, bra restauranger och man kan promenera hur länge som helst och bara njuta.

För typ två veckor sedan avslutade vi den, för min del, tredje Ladies Night-turnén. 16 gig i 14 städer på 8 veckor. En fantastisk upplevelse med massa roliga händelser och sjukt mycket skratt. Det har blivit en massa trevliga middagar och gött häng. Det har vart en jävla massa folk och vi har besökt Sveriges största arenor. Jag har fått se 500m kö utanför Globen, insidan av Cloettafabriken och se den fina men sorgliga platsen där HV71-fansen lägger blommor till minne av Stefan Liv. Dessutom har vi druckit ganska många Irish Carbombs.

Samtidigt som LN är ett roligt projekt är det slitigt och man saknar verkligen helgerna. Det var en befrielse att få komma hem och helgen efter sitta i soffan och dricka vin en lördagkväll. Nu går vi vidare mot nya spännande projekt.
Kommentera inlägget här: