andycore

om allt och precis ingenting

Liket lever!

Kategori: Allmänt

Tre blogginlägg en vecka typ, liket lever verkligen. Varför inte liksom? På tok för gammal för bloggen egentligen men jag är väl egentligen för gammal för många grejer om man skulle tänka så. Kan man tex bli för gammal för punkrock, bandtshirts, att dricka på tok för många bira på tok för tidigt på en vardag? Antagligen inte, därför kommer jag varken sluta med det eller sluta blogg, alltid retar det någon.
 
Det finns inte mycket som jag tycker mer om än att reta folk. Ringa och väcka folk en supertidig söndag, efter en hård utekväll, kan vara det absolut bästa jag vet. Detta är något tex Carl har fått uppleva ett antal gånger, dock är det väldigt länge sedan. Kanske är det dags igen i helgen.
 
Haft en trevlig dag på kontoret förövrigt, sitter hemma i soffan och är sjukt sugen på en bira. Dock ska jag bete mig vuxet och vänta tills på fredag, eller så tar man en aw imorgon, så gammal är jag inte som sagt.
 
Vill återigen slå ett slag för vår blogg lördagsöl!!
Kommentera inlägget här: