Det ryktas 070110

...att Tommy Pettersson, RIK, fick ett samtal till sitt mobilsvar från Scofield. Scofield som vid tidpunkten var trevligt berusad konstaterade följande: "Tommy din jävla b*g, åk hem till Dalarna!"

...att under samma samtal skall Gustav Rydergård också föregått Scofield med kommentaren "Jag ska plocka dig nästa gång vi ses, Tommy. Du är fortfarande skyldig mig pengar sen juldagen!"


...att denna man 
i efterhand blivit portad på alla krogar i Eskilstuna. Detta efter en supporterresa säsongen 05-06.

...att domarparet Widell/Åström inte uppskattar AHKsupporters i hörn, utan vill ha dom på så långt avstånd som möjligt.

...att en fd AHKspelare, uppvuxen i storstan, skall ha ringt nattliga samtal och på svårbegriplig (läs sluddrande) svenska uttryckt "Du måste komma och hämta mig. Jag vet inte var jag är, men jag ser Hälsostudion".

...att AT-sportens Christian Stål numera är en tillbakadragen man i handbollskretsar, sedan hans flickvän uttryckt oro för diverse meddelanden lämnade på Ståls mobilsvar.


Kommentarer
Postat av: Scofield

Den där Rydergård är allt i farten rätt mycket. Vad jag förstått det som är det Daniel Tyrén som ligger bakom mycket av Rydergårds eskapader. Tyrén hetsar honom tydligen med lätthet. Källor från Borås hävdar att Tyrén alltid haft behov att styra andra, men vad ska man vänta sig när samma källor också säger att Tyrén är Arsenalanhängare?

2007-01-10 @ 15:54:12
Postat av: Mao Zedong

Tydligen är det fler som är lättpåverkade...

2007-01-10 @ 15:56:34
Postat av: Scofield

Mao >> Vadå? Menar du att du också är Arsenalanhängare?

2007-01-10 @ 16:03:20
Postat av: Mao

Lille Scofield, jag håller på Blackpool. Dock verkar pojkar som dig påverkas lät av störe killar.

2007-01-10 @ 16:05:46
Postat av: andycore

Stopp ett tag!
Vad är det för fel på att vara Arsenalsupporter???

Postat av: Scofield

Mao >> Är det så? Hur har du kommit fram till det, menar du?

AndyCore >> Mja, det är väl inget fel, om man väljer att se objektivt på det hela. Dock vet du ju varför jag har den inställning som jag har gentemot Arsenal. Jag är ju Röd Djävul och då är det svårt att tycka om Manchester City, Arsenal och Leeds. Jag menar, inte tycker du väl om Barcelona- eller Atleticoanhängare i allmänhet? ;)

2007-01-10 @ 16:37:42
Postat av: andycore ---> Scofield

Det är iofs sant, sen vet ju alla att ManU supporters är lite långsamma och svaga.

2007-01-10 @ 16:45:25
URL: http://andycore.blogg.se
Postat av: Scofield

AndyCore >> I'm forever throwing bottles, pretty bottles in the air. They fly so high, they reach the sky, then like West Ham, they fade and die. Tottenham's always running, Chelsea's running too. We're the Stretford Enders, running after you. UNITED!

Vad sa du nu. Du menar vi ManU supporters som står bakom det enda lag i modern tid som vunnit The Treble? ;)

2007-01-10 @ 16:48:34
Postat av: Mao

Tydligen ska man inte släppa ut vissa handbollssupporters på krogen med nalle på fickan.

2007-01-10 @ 17:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback