andycore

om allt och precis ingenting

Ny bil, Alingsås och GAIS

Kategori: Allmänt

Nu är årets Ladies Night-bil stripead och klar. Valde lila text för att jag vet att det är det som Don Diego skulle gilla bäst. Nu är den tvättad, tankad och kablar för att kunna spela Spotify från Iphonen införskaffade, allt är alltså preppat för en skön biltur ner till Alingsås. På schemat står den årliga Potatisfestivalen, min vän Håkan´s största högtid på året, större än jul, nyår och midsommar ihop. Öl i plastmugg i svettiga öltält, fulla människor som aldrig skulle drick öl på stan annars och dessutom ska vi spela Ebba Grön-covers på en lokal krog. Jag gillart och är grymt peppad! Lyckas vi dessutom klämma in GAIS - aik på söndag är min lycka gjord. Sen bär det av till Borlänge för jobb på Peace & Love, sommaren börjar bra!

KOMMENTARER:

  • Håkan säger:
    2011-06-16 | 12:59:15

    Ha ha gött gubben välkommen

  • dD säger:
    2011-10-05 | 17:00:59

    Jag älskar rosa!

  • dD säger:
    2011-10-22 | 02:41:51

    Äntligen rosa!

  • dD säger:
    2011-10-31 | 16:24:27

    Pink is the new black

Kommentera inlägget här: