andycore

om allt och precis ingenting

Håkan, Kalmar och Carola

Kategori: Allmänt

Gårdagen blev fantastisk! Otroligt trevligt party hemma hos Håkan, houseparty is the shit. Härliga musikstycken på stereon och alla var fasansfullt pepp. Sedan in till FF för påfyllning och mingel, bråk med vakterna som vanligt. Dock hävdar jag stenhårt att det absolut inte var mitt fel, dom är ute efter mig! Det var tänkt att jag skulle samla vuxenpoäng, det tog jag dock semester ifrån och var snyggt salongsberusad. Kvällens hjälte var Pierre som slog i huvudet och fick åka ambulans till Borås.

Nu är det uppladd på balkongen, Carola på stereon och iskalla starköl. Jag vet att Folkilsk hatar Carola och kommer bli ilsk men vem bryr sig? Hon är ju ändock med på Topp5-listan över sveriges snyggaste.

Tråkigt att ens så kallade vänner inte svarar i telefon, jävla bönder! Har precis beslutat att åka till Kalmar ikväll, kan bli hur bra som helst. Man får passa på medans man kan liksom, man vet aldrig när det goda livet tar slut.

KOMMENTARER:

  • JAY säger:
    2007-06-30 | 15:17:13

    om carola är med pådin topp fem undrar man ju hur resten av den listan ser ut. upp till bevis!

  • andycore säger:
    2007-06-30 | 16:02:02

    Ja du JAY, det var en intressant fundering... Ska ta och kolla på det, kan ju bli en kul lista! Mina vänner bloggar ju massa listor nu för tiden, så då kan väl även jag :)

  • Håkan säger:
    2007-06-30 | 16:19:07
    Bloggadress: http://farbrorhakan.blogg.se/

    kul som fan ,ff kunde skippas

  • andycore säger:
    2007-06-30 | 16:56:22

    Ja du Håkan, det var trevligt. Även trevligt att du kommenterar bloggen igen, så därför svarar jag dig så gärna.

  • pirre säger:
    2007-06-30 | 22:33:11

    japp det blev en trevlig kväll,synd bara att man tappa minnet när man får HÅL I HUVET,hahaha
    ha det gött i kalmar.

Kommentera inlägget här: