andycore

om allt och precis ingenting

Turistlördag i Nyköping

Kategori: Allmänt

Är sååå seg idag, vi hade faan en heldag igår alltså. Det finns så mycket att berätta men så lite tid att skriva, så jag tar det i punkt och bildform.

* Tuva Novotny-tjejen borde hängt med på efterfest, det hade gjort min kväll gladare. Hon var sugen men hennes kompisar retards.
* Åsa var ap-pepp hela dagen, typ.
* Jakobsson köpte konst för 1200kr, ett jävla foto oxå!
* Vi såg ett bra band och ett så var, vad vi brukar kalla, talanglösa.
* 16 korvbröd is no problem.
* Bussresan kom av sig, om man säger så.


Vi missade bussen till Flen, så vi satte oss i alkisparken och drack folköl istället. Vi såg en teater och hälsade på en gammal kändis.

Det finns inte bara en snygg Åsa utan en snygg bro oxå, den syns jävligt dåligt bara.

Biljard och pingis är bara en av många saker Åsa är bra på. Jag spelar gitarr mest på skoj, men varmt var det.

Eftersom alla trodde vi var ihop körde vi linan ut, med allt vad det innebär. Åsa hade date med en staty som hade många armar, typ.

Vi var sjukt turist alltså.

Vi träffade en snubbe som bjöd på öl och trevligt sällskap, sen åt Åsa nachos och vi träffade ett stort skägg.

Jag var sjukt seg och krävde att vi skulle åka hem och sova. När vi vaknat var Åsa sjukt pepp på punkspelning, så vi gick ner till stan igen.

En Smirnov Ice OCH en Red Stripe är melodin! Åsa knull-smsar och Jakobsson betalar 420kr för ett 6pack(350 i taxiresa till affären).

KOMMENTARER:

  • Mamma säger:
    2008-06-29 | 14:12:48

    Ni verkar ha haft en fantastiskt trevlig dag, Åsa och du, nu ska jag in och titta på hennes bilder oxå. Bilden på dig med gitarren är jättefin, den snodde jag. Ta hand om dig.

Kommentera inlägget här: