Det ryktas 070214

...att Magnus Hansson fruktar bortamatchen mot AHK så mycket att han de senaste matcherna fejkat skada. Det ska tydligen vara något med menisken, även om läkarundersökningar ännu inte visat på detta. "Det gör ont, det gör ont" ska Hansson sagt.

...att Gustav Rydergård lider av omnipotens. Rydergård skall ha känt ett stort testosteronflöde och därför gett sig på den 60 kg lätta Scofield med orden "Vi ska brottas, jag och du! Nu! Kom igen då!". Tilläggas skall att Rydergård, vid det aktuella tillfället, var iklädd endast boxershorts. Efter att Rydergård, med förklarlig lätthet, annulerat Scofield, skall Rydergård ha slagit sig på bröstet och utbrustit "Ingen kan ta mig! Hade jag inte blivit handbollsspelare hade jag varit wrestler i USA idag och tjänat GROV deg!

...att Robert Goude, till alla supporters glädje, avlossade den berömda bössan på träningen i måndags.

...att rikspuckot Roger Blomqvist, efter LIF-Bajen, förälskat sig i Kalle Ström. Om kärleken är besvarad låter vi vara osagt.

...att AT-sporten och dess artikelserie "Ekonomin i handbollens elitklubbar" borde undersöka Tomas Axnérs lön.


Kommentarer
Postat av: Scofield

Stackars Hansson. Sömnproblem, tix i ögat och nu det här? Så synd, på en så talangfull handbollsspelare..

2007-02-14 @ 09:02:16
Postat av: gus

Det var ju det faktum att jag endast hade kallingar på mig som gjorde att scofield ställde upp! .. Fatta va ball å höra sitt namn utalas av Hoa Hoa.. Andra bullar än Roger B

2007-02-14 @ 11:12:46
Postat av: Scofield

Hahaha. Hoa Hoa är LEGENDEN av alla legender! Helt underbar med sin stockholmska. "å här kommer Gus.. å jag vet inte, Bruno. Han ser ut som nån jävla pastelljulgran". Verkligen andra bullar än Roger B. Dock tar ju inte det bort det faktum att det var precis så det var, eller hur Gus?

2007-02-14 @ 13:08:21
Postat av: Spionen

Gus verkar lida av både det ena och det andra. Det värsta är att han troligtvis var stolt över sig själv "på riktigt" efter sitt debackel med en 60 kilogram tung kille. Själv ligger han väl på 100.

2007-02-14 @ 14:28:15
Postat av: Scofield

Spionen >> Jaså? Det säger du att han "troligtvis" var? Detta vet du.. eller?

2007-02-14 @ 14:58:45
Postat av: Spionen

Man kan inte vara riktigt säker om något när det gäller den mannen.

2007-02-15 @ 07:41:55
Postat av: gus

ja hade kört i en riktigt ung svart brottardress med en dödskalle på... Fan skjutjärnsjournalisten Spionen verkar ändå känna mig bra alltså! ... "Hoppa högre Micke" är morgondagens motto...

2007-02-15 @ 23:18:56
Postat av: g

tung givetvis

2007-02-15 @ 23:19:27
Postat av: Mart

Har med mig mitt ex på matchen ikväll, och så vitt jag vet har hon aldrig varit i Nolhaga och sett AHK förlora.. Det är ett bra tecken! Vidskeplig? Jag?

Postat av: Spionen

Nu har han gjort det igen...
Vilket ess!!!

2007-02-17 @ 16:17:14
Postat av: Scofield

Spionen >> han antar jag är Gus, i det här fallet? kan du inte vara lite mer ingående. vad, mer exakt, har han gjort igen? :)

2007-02-19 @ 15:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback