andycore

om allt och precis ingenting

Skönt med lugn och ro...

Kategori: Allmänt

Idag har jag precis inget på schemat, mor fyller iofs år så vi kanske ska ta en öl. Idag har jag gjort nada, zip, zero och faan va otroligt skönt det är. Det är så gött att bara lägga sig i sängen, med TVn på och laptopen i knät. Inget som stör, ljudlöst på mobilen och gitarren brevid. Annars kan jag ibland bli jävligt stressad över att jag inte gör nåt och ge mig av ner på stan för att tvinga fram nåt att göra. Idag är dock detta helt perfekt!

Är jag konstig som känner så här?

Vad gör DU (tex "Han som ville byta" eller "Norrläningen"), när du har en hel dag över?

KOMMENTARER:

  • Han som vill byta... säger:
    2006-08-31 | 07:47:44

    Vet inte. Har inte hänt. Alltid är det något jävla pill man måste suga tag i. Men idag hade jag mer än gärna legat i soffan och inte gjort något annat än tittat på tv och pillat mig i naveln.

  • Qlas säger:
    2006-08-31 | 08:21:58
    Bloggadress: http://qlasimodo.se

    Jag minns faktiskt inte när jag hade en hel dag över sist... Jag är ju småbarnsfarsa. Jag DRÖMMER om en hel dag över.

Kommentera inlägget här: