andycore

om allt och precis ingenting

Smärta

Kategori: Allmänt

De flesta som läser min blogg vet att jag för ett tag sedan var med om en olycka. Dessutom vet alla att det har gått ganska bra. Idag pajade allt tyärr. Det högg till redan på väg till konserten, men som vanligt bryr man sig inte. Varningssignaler borde ringa när det tar en timme att gå från Brunnsparken till Sticky och att man hulkar av smärtan, ha ha smärta är ingenting. Sex låtar in i Nikolas set hade jag fått nog, med tårar i ögonen tog jag mig ner för trappan. Men åkte jag hem, för att kurera mina plågor? Nä då, Rockbaren verkade vara stället att skingra smärtan med hjälp av alkohol...


Det gjorde det inte..

Nu sitter¨man här och får krypa på knäna för att ta sig till toaletten. Kryckor imorgon vore bra, dessutom en röntgen. Alla, Skägget-Mia-Erik-Henke-Mfl, har sagt att jag ska åka till sjukhus. Dock väntar jag gärna till måndag och kommer in i schema direkt...

-Avd 8 here I come!

KOMMENTARER:

  • Mamman säger:
    2006-10-29 | 07:59:39

    va fan !!! Nu får du skärpa dig. Dina kryckor finns hos Johanna. Ring Benke så hämtar han dem, därefter åker ni OMEDELBART, hörde du det ! OMEDELBART till sjukhuset. Han kör mig kl 12.30 till jobbet då kan han komma. Inga om och men ! Nu gör du som jag säger !

  • David säger:
    2006-10-29 | 08:52:27

    Prova en ny alkohol-kur idag å se om det hjälper. =)

  • faster säger:
    2006-10-29 | 09:02:56

    Tur att du e i kalmar David ! Meningen är att du ska skriva " Gör samma mamma säger"

  • andycore säger:
    2006-10-29 | 09:15:40

    Jag kommer faktiskt inte lyssna på någon av er...

  • Mobjo säger:
    2006-10-29 | 09:38:39

    Agera Desa, agera!

  • r1 säger:
    2006-11-02 | 10:34:32
    Bloggadress: http://shitlist.blogg.se

    6:an brukar jag ligga på. himla trevligt. man kan rymma ner med droppställningen och ta en smygrök i foajen och lite kaffe latte.

Kommentera inlägget här: