andycore

om allt och precis ingenting

What´s up - What´s new?

Kategori: Allmänt

Återigen var det på tok för länge sedan jag bloggade, jag är helt enkelt jävligt kass. Har funderat flera gånger på att bara lägga ner bloggen, fast det känns inte heller helt rätt. "andycore om allt och precis ingenting" har nyss fyllt fyra år och ibland är det skönt att skriva av sig lite. Samtidigt är det faktiskt fortfarande ett stadigt gäng som läser, som tittar in varje dag även om jag är så jävla dålig på att uppdatera.

Vad händer då?

Jag har blivit ett år äldre, man börjar ju faktiskt bli gammal på riktigt. Dock åldras jag med tillförsikt, det är egentligen inte så otroligt jobbigt. Jag kan fortfarande släppa loss, dricka öl och lyssna på punk. Det är väl det som avgör? Jobbmässigt går det ganska slött just nu, förhandlar om år två på Ladies Night vilket känns väldigt bra. Jag har värsta, bästa flickvännen och livet i STHLM är helt ok, bara en sån enkel sak som Skånegatan gör livet värt att leva liksom. Jag har lagt till med några nya grejer på hat-listan. Folk som kallar Facebook för Fejjan och människor som tuggar tuggummi med öppen mun så det låter. Jag har alltid varit tålig mot kyla men nu börjar det gå lite för långt, man är trött på snö och vind kan man säga. Så på det hela taget går det ganska bra just nu.

What´s up with you?

Kommentera inlägget här: