andycore

om allt och precis ingenting

Det där med tid...

Kategori: Allmänt

Det värsta jag vet är att vara försenad och jag är hellre en timme för tidig än en minut sen. Människor som alltid försover sig och säger, äh det är sån jag är, kan jag inte jobba med och skulle aldrig anställa för ett jobb.

Idag hade jag ett möte 09.00 och jag vaknade 08.35 i panik, detta händer aldrig mig! Beställde en taxi på väg in i duschen och var på plats med fem minuter tillgodo. Det man inser är dock att en sådan start på dagen förstör resten av den. Det finns ingen som helst balans i något idag. Hade tänkt packa allt för Borlänge på morgonen innan mötet. Nu blev den sjukt stressad och jag har ingen koll på den. Nu är jag klar med allt och har två timmar tills avgång, vilket också är helt snett. Hoppas jag hittar rytmen snart.
Kommentera inlägget här: