andycore

om allt och precis ingenting

Untitled 66

Kategori: Allmänt

Det räckte att titta ut genom fönstret imorse för att jag skulle bestämma mig för att hålla mig inne idag. Sjukt mycket snö hade kommit under natten och det är löjligt kallt. Måste man inte ut under dessa omständigheterna så stannar man i soffan.

Bestämde mig för att vara lite huslig istället. Kokade en stor sats kikärtor och bönor som förs in, bäddade, diskade ett par gånger och städade undan sånt som blivit liggande och sånt som stör min kära flickvän.

Imorgon inleds första lediga helgen på över två och en halv månad, ska bli så grymt. Lite möten först på dagen och sedan en riktigt after work. Utgång på lördag med trevliga människor från turnén och söndag i soffan. Vilken grym helg!

På måndag är det El Clasico, faan va man längtar!
Kommentera inlägget här: