andycore

om allt och precis ingenting

Hypokondri

Kategori: Allmänt

Vaknade upp imorse och kände mig löjligt konstig, typ ovanligt snurrig, vimsig och hade svårt att hitta balansen. Dessutom kände jag ett konstigt tryck inuti huvudet. Det blev värre och värre, började känna igen symtomen från nåt jag läst om, kristallsjuka. Nu började jag bli grymt nervös, så det var dags för ett samtal till sjukvårdsupplysningen. Damen i andra luren lugnade ner mig och pratade om förkylningar, nackont och sömnbrist. Vi kom överens om att jag skulle vila ett par timmar och sedan ringa tillbaka om det inte blivit bättre. Det blev sämre under den följande timmen men nu under kvällen är det mycket bättre, endast huvudvärken kvar. Ett tag där trodde jag verkligen att jag skulle dö men det verkar bara vara lite vanlig hypokondri.
Kommentera inlägget här: